متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:49 | بازدید : 456 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اندی سرکیس برای «سیاره میمونها» برنده جایزه جیمسون امپایر شد

نقش اندی سرکیس در فیلم «سیاره میمونها» برای وی جایزه بهترین هنرپیشه مرد را در جشنواره جیمسون امپایر لندن به ارمغان آورد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، مراسم اهدای جوایز «جیمسون امپایر» دیشب در لندن برگزار شد و برگزیدگان از سوی ده‌ها هزار تماشاچی مشخص شدند.

مجله تایمز در شماره امروز خود نوشت: «امپایر اواردز» برخلاف اسکار به سراغ فیلم‌های پرفروش باکس آفیس می‌رود و از میان آنان و با توجه به استقبال عمومی به گزینش فیلم‌ ها می‌پردازد.

خوانندگان مجله امپایر نیز فیلم داستانی علمی «بین ستاره ای» را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کردند. کریستوفر نولان نیز جایزه بهترین کارگردانی را برای همین فیلم به دست آورد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اندی سرکیس , برای سیاره میمونها , برنده جایزه , جیمسون امپایر , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:47 | بازدید : 462 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پیرترین کارگردان سینمای جهان درگذشت

«مانوئل دی اولیویرا»، کهنه‌کارترین کارگردان فعال سینمای جهان در سن 106 سالگی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، سینمای جهان «مانوئل دی‌ اولیویرا»، کارگردان سرشناس و کهنه‌کار پرتغالی را که عنوان کهن‌سال‌ترین کارگردان سینمای جهان را یدک می‌کشید را از دست داد.

وی سال گذشته در سن ۱۰۵ سالگی ساخت فیلم جدیدش با عنوان «ورودی‌های قدیمی قلعه» با موضوع تاریخ کشور پرتغال را در شهر پورتورا آغاز کرده بود و سه سال پیش در ۱۰۳ سالگی فیلم «گابو و سایه» را مقابل دوربین برد.

«مانوئل دی اولیویرا» در ۱۱ سپتامبر سال ۱۹۰۸ در شهر پورتو متولد شد. پدر او کارخانه‌دار مالک نخستین کارخانه لامپ‌سازی در پرتغال بود و «اولیویرا» با بازی در اولین فیلم‌های ناطق پرتغالی، وارد دنیای سینما شد.

وی پس از آنکه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد، نزد پدرش در کارخانه مشغول به‌کار شد. نخستین تجربه او در کارگردانی، ساخت یک فیلم مستند کوتاه با نام «کار در رودخانه دورو» (۱۹۳۱) بود. او تا پیش از آنکه اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۴۲ با نام «آنیکی بوبو» کارگردانی کند در طول ده سال پنج مستند دیگر ساخت.

۲۱ سال دیگر طول کشید تا «اولیویرا» فیلم سینمایی بعدی‌اش را با عنوان «وسوسه مسیح» در سال ۱۹۶۳ بسازد و در فاصله این دو فیلم، فقط سه مستند ساخت.

او این روند فیلم‌سازی خود یعنی وقفه زمانی زیاد بین آثار بلند سینمایی را تا نیم قرن ادامه داد و سپس شیوه خود را تغییر داد و تصمیم گرفت هر سال یک فیلم بلند بسازد.

برخی دلیل کم‌کاری وی در دوره اولیه فعالیتش را فشارهای ناشی از دیکتاتوری «سالازار» در پرتغال و جریان مستمر فیلمسازی او در دوره دوم فعالیتش را متاثر از همکاری با «پائولو برانکو» می‌دانند.

«اولیویرا» از سال ۱۹۹۰ تاکنون تقریباً هر سال یک فیلم ساخته‌است و تاکنون شش بار در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن شرکت کرده که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۰ با فیلم «مورد عجیب آنجلیکا» رقم خورد و در این شش بار حضور، ۵ بار نامزد دریافت نخل طلا شد و یک بار در سال ۱۹۹۹ برای فیلم «نامه» برنده جایزه ویژه هیئت داوران شده‌است.

این کارگردان کهنه‌کار در طول ۸۰ سال فعالیت هنری، جوایز سینمایی متعددی به‌دست آورده‌ که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه دوربین برلیناله از جشنواره برلین، جوایز نخل طلای افتخاری، هیات داوران، فیپرشی و کلیسای جهانی از جشنواره فیلم کن، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی از اکادمی فیلم اروپا، جایزه یوزپلنگ افتخاری از جشنواره فیلم لوکارنو، جایزه آکی‌را کوروساوا از جشنواره فیلم توکیو، شیر طلای افتخاری و جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پیرترین , کارگردان , سینمای جهان , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:46 | بازدید : 494 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ترول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:36 | بازدید : 479 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
HOC

به گزارش The Hollywood Reporter، شبکهی اینترنتی Netfelix، درام سیاسی خود، House of Cards، با هنرنمایی Kevin Spacey و Robin Wright را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. کار تولید فصل چهارم به زودی شده و پخش آن در تابستان 2016 انجام خواهدشد.

این خبر به صورت رسمی در صفحه‌ی توییتر سریال با این مضمون تایید شد: از خودم میراثی باقی میذارم. #Underwood2016 .

 

نکتهی جالب در مورد این سریال این است که شخصیت اصلی داستان، Kevin Spacey، یک گیمر بزرگ است و در تمام فصل‌های بازی او را در حال انجام یک بازی دیدیم. در فصل سوم آن نیز فرانک آندروود را در حال انجام بازی Monument Valley دیدیم.

 

شما فصل سوم این سریال را چگونه ارزیابی کردید؟ (در صورت اسپویل حتماً این موضوع را در ابتدای کامنت ذکر کنید!)



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ساخت , فصل چهارم , House of Cards , تایید شد ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 14:49 | بازدید : 451 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ترول ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 14:28 | بازدید : 530 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

تاریخچه و ریشه ماریو؛ مروری کوتاه بر تاریخ

یک لوله کش ایتالیایی که توسط یک طراح ژاپنی خلق شد، به طریقی، معروف ترین و شناخته شده ترین چهره خیالی روی کره زمین است و حالا وی را نماد و سمبل صنعت بازی می دانند. ماریو در بیش از ۱۰۰ بازی حضور داشته و دشوار است که دنیای بازی های ویدیویی را بدون این لوله کش سیبیلو تصور کنیم.

اما اصل و ریشه وی از کجاست؟

داستان از اوایل دهه ۸۰ میلیادی آغاز می شود، زمانی که شرکت اسباب بازی سازی نینتندو قصد ورود به تجارت الکترونیک و گسترش بازار فعالیت خود را داشت. چند تلاش ابتدایی نینتندو برای بازی سازی برای دستگاه های آرکید با شکست رو به رو شد.

اما هیروشی یامائوچی، مدیرعامل وقت نینتندو دست از تلاش برنداشت و آرتیستی با نام شیگرو میاموتو را به استخدام در آورد. وی روی طراحی چند بازی نینتندو کار کرد اما زمان آن رسیده بود که میاموتو بازی خودش را بسازد.

در ادامه با سینماگیم همراه باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تاریخچه , و , ریشه ماریو؛ مروری کوتاه بر تاریخ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 14:26 | بازدید : 450 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

نگاهی به داخل دفتر مرکزی جدید فیسبوک

در هفته گذشته مارک زاکربرگ رسما اعلام کرد که دفتر مرکزی فیسبوک تغییر پیدا کرده و تمامی کارکنان این شرکت هم اکنون به مقر جدید این شرکت منتقل شده اند.

۴۰ هزار متر مربع، فضایی است که به دفتر جدید فیسبوک اختصاص داده شده است. این دفتر در واقع یک اتاق کار بسیار بزرگ است و فضاهای آن توسط دیوار ها از یکدیگر جدا نشده اند.

این دفتر که با نام MPK20 (مخفف ساختمان شماره ۲۰ در Melo Park) شناخته می شود، بالغ بر ۸۰۰ متر فضا برای پیاده روی دارد و بیش از ۴۰۰ درخت را در خود جای داده است. MPK20 توسط یکی از معروف ترین معماران به نام Frank Gehry طراحی شده و می تواند هزاران کارمند را در خود جای دهد.

مارک زاکربرگ درباره دفتر جدید فیسبوک می گوید: «این ساختمان طراحی بسیار ساده ای دارد و از تجملات در آن خبری نخواهد بود. ما با این روش قصد داشتیم حس “در حال ساخت” بودن را القا کنیم. در واقع هنگامی که شما وارد ساختمان می شوید، می خواهیم به این موضوع پی ببرید که چه حجم عظیمی از ماموریت ما برای متصل کردن جهان به یکدیگر، باقی مانده است.»

در ادامه مطلب تصاویری از MPK20 را می توانید مشاهده نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی به , داخل , دفتر مرکزی , جدید , فیسبوک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 14:16 | بازدید : 517 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ترول ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمعه 14 فروردين 1394 ساعت 14:13 | بازدید : 486 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
0037168-750x422

Warhorse Studios به تازگی اعلام نمود بازی Kingdom Come: Deliverance تا تابستان 2016 تاخیر پیدا کرد. Daniel Vavra یکی از سازندگان بازی در استودیو Warhorse Studios طی آخرین یادداشت خود درباره ویژگی Tech Alpha 0.3 که برای بازی Kingdom Come: Deliverance تدارک دیده شده ،بیان کرد که تیم سازنده برای E3 2015 و انتشار آلفا برنامه دارد.

او افزود که آلفا در سه ماه آینده در دسترس قرار گیرد اما بتا در تاریخی بعد از سال جاری است. همچنین ممکن است Warhorse Studios جهت دریافت بازخورد طرفداران بازی را در شبکه استیم به صورت دسترسی اولیه قرار دهد.

Kingdom Come: Deliverance در ابتدا برای انتشار در دسامبر 2015 برنامه ریزی شده بود و به دلیل افزایش دامنه بازی با تاخیر مواجه شد. باتوجه به گفته Warhorse Studios این استودیو می خواهد در زمان انتشار عنوانی با کیفیت بالا ارائه دهد.

این عنوان با موتورگرافیکی کرای انجین 3 برای PC،PS4،Xbox one روند توسعه اش را طی می کند و در زمان اعلام شده عرضه خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Kingdom Come , Deliverance , تا تابستان 2016 , تاخیر , خورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 21:54 | بازدید : 502 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: طنز و ترول , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ترول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 21:44 | بازدید : 447 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۹ فروردین : انیمیشن کمدی «خانه» با فروش ۵۲ میلیونی در صدر

فیلم بلند انیمیشن «خانه» تولید دریم‌ورکس انیمیشن در اولین هفته اکران در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از هنرآنلاین، «خانه» (Home) از جمعه تا یکشنبه در ۳۷۰۸ سینما در ایالات متحده و کانادا ۵۲ میلیون دلار فروخت و بالاتر از فیلم کمدی “قوی باش” (Get Hard) با بازی ویل فرل و کوین هارت، دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده هفته در رده اول جدول فروش قرار گرفت.

شرکت دریم‌ورکس انیمیشن که انیمیشن‌های موفق چون مجموعه‌های “شرک”، “پاندای کونگ فو کار” و “ماداگاسکار” را در کارنامه دارد، سال گذشته چند شکست تجاری (“آقای پیبادی و شرمن” و “توربو”) را تجربه کرد.

اکنون دریم‌ورکس انیمیشن با “خانه” بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته است. این فیلم بعد از “پاندای کونگ فو کار” در ۲۰۰۸ (۶۰.۲ میلیون دلار) و “هیولاها در برابر بیگانه‌ها” در ۲۰۰۹ (۵۹.۳ میلیون دلار)، سومین افتتاحیه برتر یک فیلم غیردنباله‌ای تولید دریم‌ورکس انیمیشن را به نام خود ثبت کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 9 فروردین , انیمیشن کمدی , خانه , با فروش ۵۲ میلیونی , در صدر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 21:33 | بازدید : 540 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Pillars-of-Eternity

Paradox Interactive اعلام کرده‌است که سود دو بازی Pillars of Eternity و Cities: Skylines در سه هفته‌ی اخیر به 18.5 میلیون دلار رسیده است. تا پیش از این Cities: Skylines سریعترین فروش را در بین عناوین Paradox داشت اما Pillars of Eternity توانست با اختلافی بسیار کم از آن پیشی بگیرد.

مدیر اجرایی Paradox، آقای Fredrik Wester، در این باره اعلام کرد: بسیار هیجان‌انگیز است. ما Cities: Skylines را داشتیم که تمام رکوردهای ما را جابه‌جا کرد و حالا نوبت به Pillars of Eternity رسیده است. میتوان گفت که ماه مارس واقعاً دیوانه‌کننده بود. برای ما، قرارداد با Obsidian (سازنده Pillars of Eternity) به معنی تعهد درازمدت است. این یک قرارداد بسیار خوب است که از مدتها پیش خواهان انعقاد آن بودیم.

وی در ادامه گفت: فکر میکنم ما به آنچه که میخواستیم رسیدیم. سود بسیار خوبی از آن داشتیم، اما هنوز حتی نزدیک آنچه با Cities: Skylines بدست آوردیم هم نشده‌است. از طرفی دیگر، سوددهی هرگز هدف اصلی ما نبوده‌است. این نشان میدهد که ما شایستگی انتشار عناوین بسیار بزرگ در سبک‌های که میخواهیم را داریم.

 

Cities: Skylines اخیراً شاهد مدهای بسیار مختلفی بوده‌است که توسط کاربران ساخته شده‌اند؛ Pillars of Eternity نیز در ماههای آینده محتویات جدیدی دریافت خواهدکرد و در آینده نیز دنباله آن روانه بازار خواهدشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش فوق العاده‌ , Pillars of Eternity , تنها در سه هفته ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت 1:43 | بازدید : 531 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
google in reverse

روز دورغ اول آوریل فرا رسیده است؛ روزی که در تقویم باستانی هیچ ملتی ثبت نشده اما مردم آمریکا، کانادا، اروپا، هندوستان و چندین کشور دیگر خوب می دانند چه دروغ هایی که امروز تحویل هم نخواهند داد! پس همان طور که BBC نیم قرن پیش در این روز برداشت محصول از درخت اسپاگتی نشان مردم داد، یا برنامه تلویزیونی سوئد روش رنگی کردن تلویزیون های سیاه و سفید را تنها با کشیدن یک لایه نایلون جلوی صفحه نمایش برای بینندگان شرح داد، گوگل هم که در دست انداختن و ایستر اگ ساختن ید طولایی دارد برنامه خاص خودش را در این روز اجرا کرده است.

این مورد ارتباط چندانی با دروغ اول آوریل ندارد با این وجود جالب به نظر می رسد؛ اگر به وب سایتcom.google رجوع کنید، خواهید دید که اسم برگه، لوگوی گوگل، متون و هر چیز دیگری مثل بازتاب تصویر در آینه تخت وارونه دیده می شود.

همچنین به مناسبت این روز قابلیت جدیدی به Google Maps اضافه شد که به کاربران اجازه می دهد با پک من به خیابان های گوگل هجوم آورند. برای دسترسی به این مینی گیم، کافی است روی مرورگر خود وارد Maps شده و آیکون پک من را در پایین صفحه انتخاب کنید. در این بازی جاده ها به عنوان مسیر های قابل عبور عمل خواهند کرد که با استفاده از ماوس می توانید پک من را در آن ها هدایت کنید. بنابرین برای شروع بازی لازم است روی نقشه ای قرار گرفته باشید که به اندازه کافی خیابان در آن وجود داشته باشد.

Pac man google maps



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همین حالا , از وب سایت , com , google , دیدن کنید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 12 فروردين 1394 ساعت 11:16 | بازدید : 387 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
1364419152-mgsv-tpp-11

فیلم Metal Gear Solid توسط  Sony Pictures در حال ساخت است.

به گزارش Deadline، شرکت Sony Pictures قراردادی را برای ساخت یک فیلم از سری Metal Gear Solid عقد کرده‌است. فیلمنامه این فیلم توسط Jay Basu نوشته و توسط Jordan Vogt-Roberts کارگردانی خواهدشد. Michael De Luca نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهدداشت.

هیچ اطلاعات دیگری در مورد این که این فیلم کدام بخش از داستان Solid Snake را روایت خواهدکرد. همچنین مشخص نیست هیدئو کوجیما نیز در ساخت این فیلم مشارکتی نیز خواهدداشت یا خیر.

اگر اتفاقات رخ‌داده بین کوجیما و کونامی صحت داشته‌ باشند، بعید نیست که کونامی حق پخش این فیلم را به طور کامل به Sony Pictures فروخته باشد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , Metal Gear Solid , توسط Sony Pictures , ساخته , می‌شود ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
سه شنبه 11 فروردين 1394 ساعت 17:42 | بازدید : 507 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
xbox_one_controller_black-hrimage-600x337

سازنده عنوان نقش آفرینی آینده The Witcher 3 معتقد است ای پی آی جدید مایکروسافت یعنی دایرکت ایکس 12 تاثیری برروی رزولوشن Xbox one ندارد. آقای Damien Monnier طراح ارشد The Witcher 3 در CD Projekt RED از طریق صفحه رسمی توییتر خود به طرفداران نشان داد که دایرکت ایکس 12 برروی رزولوشن Xbox one تاثیری نخواهد شد.

وی همچنین بیان کرده کیفیت اجرایی بازی برروی PS4 رزولوشن 1080p بوده و برروی Xbox one تنها 900p است. وقتی طرفداران از او درباره دلیل اختلاف کیفیت دو کنسول نسل هشتمی را پرسیدند او پاسخ تکراری داد و گفته است دو نسخه تفاوتی ندارند.

در این بین یکی از هواداران پرسشی کرده که آیا با انتشار دایرکت ایکس 12 کنسول Xbox one با بهبودی رو به رو خواهد شد که Damien Monnier در پاسخ بیان کرده این کنسول نیاز به قدرت بیشتر از آنچه که دایرکت ایکس 12 ارائه می دهد دارد.

البته Damien Monnier افزود که سازنده می تواند برروی بهبود رزولوشن Xbox one کار کند اما نمی تواند وعده ای دهد.

با این حساب در حال حاضر نمی توان درباره عملکرد دایرکت ایکس 12 نظری داد زیرا برخی سازندگان می گویند این ای پی آی Xbox one را متحول خواهد کرد و برخی دیگر نظری بالعکس دارند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دایرکت ایکس 12 , تاثیری , برروی رزولوشن , Xbox one , ندارد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب