ماینکرفت ممکن است به خاطر خشونت در ترکیه تحریم شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 12:4 | بازدید : 376 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
idecgikiryfvxrhemgjq

آخرین اخبار درخصوص تحریم بازی های رایانه ای مربوط به کشور ترکیه می شود. تحقیاتی که چند وقت پیش یکی از وزارت خانه های این کشور، درباره این که آیا لازم است ماینکرفت به دلیل خشونت زیاد تحریم شود یا خیر، امروز به نتیجه رسید؛ ماینکرفت باید تحریم شود!

به گزارش تعدادی از خبرگزاری ها، وزارت خانه مصلحت اندیشی امور خانوادگی و اجتماعی در ترکیه، خواستار تحریم این بازی در منطقه شده است. گزارش این وزارت خانه، برای تصمیم گیری نهایی در این خصوص به دستگاه های قضایی ترکیه ارسال شده است و هم اکنون روند قانونی خود را طی می کند.

این در حالی است که به گزارش کوتاکو، ماینکرفت از محبوبیت بسیار خوبی در ترکیه برخوردار است و کتابی در رابطه با بازی که اخیرا در این کشور به چاپ رسیده است، به پرفروش ترین کتاب کودکان تبدیل شده است.

در بخشی از گزارش علیه این بازی آمده است:

“اگرچه این بازی کودکان را با امکان ساخت خانه ها، مزرعه ها و پل ها به خلاقیت تشویق می کند، اما برای محافظت از این سازه ها، لازم است ماب ها [دشمان بازی] کشته شوند. به طور خلاصه این بازی بر پایه خشونت است.”

این وزارت خانه معتقد است خشونت موجود در ماینکرفت، ممکن است باعث شود کودکان دنیای واقعی را با دنیای درون بازی اشتباه گرفته و کارهای خشونت آمیزی از آن ها سر بزند. مثلا به حیوانات حمله کرده و به آن ها آسیب برسانند.

در شرایطی که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که برای تحریم روی ماینکرفت دست گذاشته باشد، شکی نیست که با یکی از عجیب ترین موارد در این زمینه روبرو هستیم.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرفت , ممکن است , به خاطر خشونت , در ترکیه , تحریم شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب